недеља, 8. јун 2014.

ВИЦОВИ - 61

1.   Некој имал многу лебарки, се обидел да ги избрка со секакви препарати, но ефектот си останувал нула. Конечно се пожалил на еден негов познаник и оној го подучил да отиде до секој агол на куќата и да извика по 3 пати: "Немам ништо за јадење". Нашиот човек така и направил. Легнал тој вечерта и по некое време чувствува дека некој го бута по рамото. Се размрдл тој, отворил очи и што да види, најкрупната од сите лебарки го бутка и му вика на уво: "Газда, станувај, ти донесовме да јадеш".

2.   Еден ловец се изгубил во шумата. Заврнал дожд и тој се скрил во една пештера. Таму видел едно мало мече. Исплашен тој го прашал мечето:
- Мајка ти овде ли е?
- Не.
- Татко ти овде ли е?
- Не.
Ловецот го удрил силно мечето и му рекол:
- Знаеш ли колку ме исплаши?
- Бабооооооооо - се развикало мечето.

3.   По новогодишниот празник во градинка татко му зборува на својот син:
- Сине, ти си веќе голем, треба да ти ја кажам вистината - нема Дедо Мраз. Тоа бев јас.
- Знам, знам. Нели и штркот исто си ти
.

4.   Утро. Жена го служи со кафе нејзиниот сопруг во кревет. Одеднаш се слуша викотница.. Жената од кујната прашува:
- Душо, што се случува?
- А-а-а! Се изгорев! А-а-а! Си го истурив кафето врз себе! А-а!
- Душо, не викај толку. Почекај малку. Сега ќе ти направам уште едно кафе!

5.   Учителката го прашува Иванчо:
- Колку е 5+10?
- Не знам, учителке.
- Лесно е. Замисли си дека во едниот џеб имаш 5 денари а во другиот 10. Значи?
- Значи сум облекол туѓи панталони!

6.   Мајка му на Перица му вика:
- Зошто си и рекол на сестра ти дека е глупа? Оди и извини и се сега!
Перица оди кај сестра му и и вика:
- Жал ми е.. што си глупа.

7.   Си разговарале двајца лажговци и едниот му рекол на другиот:
-Абе ти си слушнал за Атлански Океан?
-Да
-Епа јас го препливав.
Другиот тогаш му рекол:-А ти си слушнал за Мртво Море?
-Да
-Епа јас го убив.

Нема коментара:

Постави коментар