четвртак, 23. јануар 2014.

ВИЦОВИ 40


1. Одеднаш мажот влетува во кујната: Пазии! Стави уште малку зејтин. Неееее! ПРЕМНОГУ ГИ ПРЖИШ! Сврти ги! СЕГА СВРТИ ГИ! Треба уште зејтин! Леле женооооо! Каде ќе најдеме уште ЗЕЈТИН?!! ЌЕ СЕ ЗАЛЕПАТ! Пази женоооооо!! Пази.Ти реков да пазиш! Никогаш не ме слушаш додека готвиш! Никогаш! Сврти ги! Побрзај! Да не си луда!? Дали тотално си полудела?! Немој да заборавиш да ги посолиш!! Знаеш дека секогаш забораваш да ги посолиш! ПОСОЛИ! ПОСОЛИ! ПОСОЛИИ! ПОСОЛИИИИИИИИИИ! Жената го гледа зачудено: Што ти е будало? Мислиш дека не знам да испржам јајца?! Мажот мирно одговара: Не, само сакав да ти покажам како ми е мене кога возам!



2. Двајца Охриѓани ошле по риби и ги немало да се вратет 3 дена. Жената на едниот многу насекирана и вика на жената од другиот:
- Овие сигурно имет најдено други жени!
- А мор пак ти, одма на најлошото мислиш. Можда се имет удаено!



3. Ојт Охријанец во Франција во посета на Лувр и шетајќи така застанвит и го прашвит кустосот:
- Оваја слика дан се викат "Сељак јаит семки"?!
- Не, господине, то је огледало од 12-ти век.



4. Си одел некој човек по пустина и наишол на вода и до водата змеј. Почнал да го удира со сета сила со змејот и по некое време на змејот му дошло по преку глава и му рекол:
- Што сакаш бе ти?
- Да пијам вода
- Па пиј, шо се тепаш?



5. Син: Мамаааа! Имам добра вест!
Мама: Доби 5 математика?!
Син: Реков вест,а не чудо!



6. Наставничката ги прашува учениците:
- Ајде некој да ми каже некоја случајност.
Малиот Трпе станува и кажува:
- Мајка ми и татко ми се венчале на ист ден.



7. Го прашува девојката својот дечко:
Сонце што најмногу ти се допаѓа кај мене? Моето секси тело или преубавово лице?
Дечкото ја погледнува од глава до пети и одговара:
- Твојата смисла за хумор, душо!

Нема коментара:

Постави коментар