субота, 11. јануар 2014.

ВИЦОВИ 38



1. Еден филозоф излезен со девојката ја испраќа накај дома и кога се испратиле девојката му вика ЧАО ЧАО... и овој така замислен си заминува и си мисли..
Хмммм оваа што ли ми рече...ЧАО ЧАО ме асоцира на МЈАУ МЈАУ а тоа е мачка, мачката пие млеко...млекото се добива од крава...машки род од крава... ауууу она на мене ВОЛ...

2.   Корисник се јавува на сервисерот за компјутери и му го кажува проблемот.
Сервисерот- А, имаш ли икони на десктопот?
Корисникот- Да!
Сервисерот- Е, па моли се.

3.   Некои две баби секој ден биле на болница. Ама еден ден едната баба оди на болница и гледа дека и ја нема другарката и се исшокирала и прашта до кај неа да види што е работата.Оди до кај неа и ја гледа и ја прашува:
-''Добро мори Трајанке оти не беше денеска на болница?''
-"Ќути нешто не ми беше арно" и вика другата....

4.   Љубоморна жена го бара мажот и на мобилен:
- Абе срцка, кај си?
- Еве, го шетам кучето..
- Ај шутни го да чујам како квичи!

5. Отишол човек на лекар и се враќа дома тажен. Жената го прашува што се случило, а тој: - Бев на лекар, ме прегледа и ми даде да пијам таблети. Ми рече дека морам да ги пијам до крајот на животот. Жената не разбира што има лошо во тоа, а мажот: -Ми даде само три.

6. Што вика охридски Дедо Мраз кога ќе влезе низ оџакот?
- Добровечер деца, кој сака да си купит поклончина?

7. Таткото ги оставил подароците за неговите двајца синови под елката. Едниот од нив бил вечен песимист, а другиот постојано оптимист.На песимистот му купил електричен воз, а на оптимистот играчката која ја посакувал цела година, но наместо тоа му спакувал измет од коњ.
Утредента, песимистот го отвора подарокот и незадоволен започнува да кука:
- Леле, па овој воз е електричен, што ако ни снема струја?
- Ама сине, овој воз работи и на батерии! – го тешел таткото.
- А што ќе правам кога батериите ќе се потрошат, а јас штотуку сум се загреал?
- Па ќе купиме нови батерии!
- А што ако биде недела и продавниците не работат? Или ако немаме пари?
- Ќе се снајдеме! А ти сине, што доби?
Синот, вечен оптимист, му одговара:
- Јас добив пони! Само изгледа некаде избегало.

Нема коментара:

Постави коментар