четвртак, 23. јануар 2014.

ВИЦОВИ 42



1. Трпе се дере на синот:
- Сине гори куќата, брзо искачај!
- Чекај да објавам на статус на фејсбук!
- Ок, тагни ме!

2. Мујо и Хасо остареле и си седеле пред куќата и Мујо му вика на Хасо:
- Си за сладолед? Јас ќе земам чоколаден, ти?
- Со ванила. И те молам, запиши, стари сме, забораваме.
- Какво заборавање, травиката е зад аголот.
По некое време Мујо доаѓа со два сендвичи со виршла. Хасо го гледа и го прашува:
- А сенф?
- Леле, заборавив.
- Ете, а ти реков, запиши си, се заборава.

3. Психијатар го прашува пациентот:
-Кој сте вие ?
-Јас сум Наполеон. Мене Бог ми рече дека сум Наполеон!
Од ходникот се слуша:
-Лажее, ништо му немам такво речено!

4. Полицаец сопира возач.
- Господине, не смеете да имате куче на предното седиште.
- Ама господине полицаец, тоа е плишано куче.
- Не ме занима расата, 50 евра.

5. Оди Мујо на гости кај Хасо и гледа на вратата пишува: Пази куче!
Мујо од страв оди полека да не го осети кучето и ѕвони на врата. Хасо отвара и му вика:
- Што си се исплашил бе Мујо?
- Епа пишува пази куче на вратата.
А Хасо му го покажува малото кученце:
- Пази куче пишува да не го згазиш кучево!

6. Во едно училиште учеле две другарчиња, едното богато другото сиромашно. Еден ден богатото го прашува сиромашното:
- Абе што јадеше ти вчера?
- Грав.
- Добро јас јадев ќебапи.
Така неколку дена го прашувало, детето одговарало грав, а богатото му велело дека јадел ќебапи. Сиромашното отишло дома и му кажува на таткото:
- Тато дај бе купи ми ќебапи да видам што е тоа, едно другарче секој ден ме прашува што сум јадел, јас му викам грав, а тоа ми вика дека јадело ќебапи.
И таткото му вика:
- Сине па од каде тој знае што си јадел. Кажи му ќебапи јадев и готово.
И утредента ова сиромашново да се пофали и прво го прашува:
- Абе што јадеше ти вчера?
И богатото му вели:
- Ќебапи, а ти?
- И јас ќебапи.
- Навистина? И колку изеде?
- Една црпка. – одговорило сиромашното.

7. Пратиле две кучиња и плавуша во вселената.
Им се јавуваат од Земјата и им кажуваат:
- Шарко!?
- Ав, ав!
- Притисни го црвеното копче!
И Шарко го притиснал копчето.
После некое време пак се јавиле од Земјата:
- Мурџо!?
- Ав, ав!
- Притисни го жолтото копче!
И Мурџо го притиснал жолтото копче.
Поминало уште некое време и од Замјата пак се јавиле:
- Плавушата!?
- Ав, ав!
- Не лај многу, нахрани ги кучињата и ништо не пипкај.

Нема коментара:

Постави коментар