четвртак, 23. јануар 2014.

ВИЦОВИ 46



1. Оди вработен кај својот шеф и му вели:
- Шефе, јас се извинувам ама 3 месеци плата немаме земено.
- Извинето.


2. Стопира џандар некоја жена заради брзо возење. И оваа му вика .. Господине , ве молам да ме пуштите, учителка сум, ќе задоцнам, учениците ме чекаат. А џандарот: Учителка а?! Овој момент цел живот сум го чекал... Вади листот и пенкалото, и пишувај 1000 пaти: Нема да возам брзо.


3. Разговараат Трпе и Цветко.
- Нов точак а!?
- Да бе, вчера запознав женска во паркот, отидовме во една грмушка и ми кажа да правам што ќе посакам, и јас и го земав точакот!
- Паметно, облеката и онака немаше да ти биде точна!


4. - Келнер! Каква е таа диетална пица.
- Тоа е обична пица, само седнувам да јадам и јас со вас.


5. Седи плавуша во автобус, и приоѓа една баба и и вика:
- Девојко, дали сакаш да се замениме?
- Што? Јас да бидам баба?


6. Две баби зборуваат.
- Мојот старец постојано си ги гризе ноктите. Ужасна навика.
- Уф јас мојот го одучив.
- Како, му ги врзуваше рацете?
- Не! Му ги криев забите.


7. Во продавница за играчки:
Продавачката: Господине одбравте нешто?
Господинот: Да, еве Пинк Пантерот е супер, само ке ми дадете зелен, пошто ми е за машко.

Нема коментара:

Постави коментар