петак, 25. јул 2014.

ВИЦОВИ - 70


1. Јас немам
- Ти немаш.
- Тој , Таа , Тоа нема.
- Ние  немаме.
- Вие немате.
- Тие немаат. Професор: - Зоки кое време е оваа? Зоки: - Сиромашно време професоре.



2. A бе Трпе, како можеше да се натрескаш толку?
- Имав лошо друштво Трпано. Бевме четворица, јас имав шише со ракија а останатите не сакаа да пијат!



3. Си биле Мујо и Хасо и Мујо се гледа во огледало и вика:
- Еј Хасо овде има некој!
И Хасо доаѓа и што да види и вели:
Абе двајца се дај да викнеме полиција!
Викаат полиција и доаѓа полицаецот се гледа во огледало и вика :
- АБЕ ЗОШТО МЕ ВИКНАВТЕ НЕЛИ ГЛЕДАТЕ ДЕКА МОЈOT KOЛЕГА ДОШОЛ!



4. Полицаец сопира пијан возач на пикап:
- Господине, зар не забележавте дека жена ви падна од колата пред 5 минути?
- Слава на Бога, јас пак помислив дека сум оглувел!



5. Комшивката:
- Комшија да не си се побркал? Зошто покушаваш да ја отклучиш вратата со цигара?
- Со цигара!? Значи сум го испушил клучот!



6. Разговараат две плавуши: - Бејби, многу јак филм гледав вчера. И музиката беше страшна - од Бетовен! 
- Чекај, тој и музика ли пишувал? - Да ма! - Ииии, КАКВО куче!!!



7. Се јавува плавуша кај нејзината другарка:

- Шо праиш?
- Еве јадам торта.
- А не викаш!

Втор пат:

- Шо праиш?
- Пиам кафе у кафич.
- А а! Не викааш!

Трет пат:

- Шо праиш ма?
- Копам.
- А ако ако!

Нема коментара:

Постави коментар