четвртак, 31. јул 2014.

ВИЦОВИ - 75



1.  Знаеш ли дека откако го изгубив клучот од подрумот, не сум слушнала еден лош збор од мојот сопруг.
- И дури и не ти се налути?
- Тоа не го знам. Тој уште е во подрумот.

2.   Маж и жена се судат за постојани скандали и бараат развод. Судијата прашува еден сведоците:
- Вие бевте ли таму, кога започнаа да се расправаат?
- Се разбира! Јас бев сведок на нивната свадба пред десет години.

3.  Како момче мечтаев да станам морнар.
- И зошто не стана?
- Многу сум расеан. Кој энае какви глупости ќе направев на бродот!
- А сега што работиш?
- Аптекар сум!

4.  Плавуша оди на доктор:
- Докторе помогнете ми, ме касна пчела!
- Ништо страшно, сега ќе намачкам…
- Но како ќе ја фатите. Пчелата сигурно отиде некаде далеку!
- Неее, ќе намачкам на местото каде ве касна.
- Аааа. Во паркот на една клупа.
Докторот налутено:
- Ќе го намачкам тој дел од телото каде ве касна и ќе ви помине!
- Така кажете докторе. Пчелата ме касна на лактот на раката. Уф колку ме боли!
- Која точно?
- Од каде да знам, за мене сите пчели се исти.

5.  Дошол цајкан кај шефот и му вели:
- Шефе, сепак ние цајканите не сме најглупави...
- Зошто?
- Па прашувам еден човек колку е часот, а овој ми вика 5 и 5 наместо одма да ми каже 10.

6.  Во авион на сред лет пилотот и се обраќа на патниците:
- Дами и господа, еден од нашите мотори откажа, меѓутоа не грижете се, имаме уште три мотори, едноставно летот ќе трае еден час повеќе.
После половина саат повторно обраќање:
- Уште еден мотор откажа, летот ќе трае два часа подолго... можеме да летаме и со два мотора.
Еден час подоцна, повторно пилотот:
- За жал уште еден мотор откажа, ќе доцниме три часа... не грижете се, се уште имаме еден мотор.
На ова една плавуша се обраќа на човекот до неа:
- Ако изгубиме уште еден мотор, останавме цел ден во воздух!

7.   Мајката: Каде беше сношти?
Зоки Поки: Учевме со пријателите.
Мајката: Не лажи ме!
Зоки Поки: Добро, бевме во стриптиз клуб.
Мајката: Виде ли нешто што не треба да видиш?!?!?!
Зоки Поки: Да… Го видов тато.

Нема коментара:

Постави коментар