понедељак, 5. јануар 2015.

ВИЦОВИ - 88



1. Трпе и Трпана разговараат:
- Драга, знам дека не ти се иди во театар во стар фустан.
- Баш убаво што се сети на тоа, драги.
- Да, затоа зедов само една карта.

2. Си биле две плавуши и едната ја прашува другата:
- Како помина на првата брачна ноќ?
- Никако!! Мажот цела ноќ ми збореше за Перикле и Аристотел.
И ја му одговорив: Џабе зборуваш, јас не се разбирам во фудбал!

3. Се заљубиле козата и полжавот и козата му вика на полжавот:
- Толку те сакам што сакам да се омажам за тебе
А полжавот на тоа рекол:
- Признај,  дека ме сакаш само поради куќата
.

4. Виси некуј пијан до огледалото и сам си дума:
-Тука сам јас, јале ме и там, и там сам…
По некое време звони некуј на вратата, и пита:
-Кој ее?
-Јас сам! (жена му)
-Хаа и там сам бил јас!

5. Се побуниле животните од зоолошката поради лошите услови за живеење. И нормало отишле пред парламентот да штрајкуваат. Влегува лавот како цар на животните да преговара. Излегува после 10 минути нервозен бидејќи никој не го есапел. После него влегла лисицата. И таа ништо не направила.После неа и волкот но пак исто се случило. Сега се понудило магарето да влезе, да проба и тоа да преговара.  Ете го излегува магарето за 5 минути, целото накезено:
- Момци завршив работа, сите услови ни ги прифатија, не сум знаел колку школски другари сум имал тука!

6. Под бандера навечер Трпе бара нешто. Доаѓа Кире и прашува:
- Што бараш бе?
- Клучот. Помагај ако сакаш.
Барале двајцата 15 мин. и на крај Кире прашува:
- Добро бе, кај точно го изгуби?
- Еее, онаму.
- Па што не го бараш таму?
- Нема светло таму.

7. Влегува пијаница во такси и вика:
- Вози на железничка станица.
- Па, веќе сме на железничка станица.
- Еве ти пари и друг пат немој толку брзо да возиш.

Нема коментара:

Постави коментар