уторак, 10. јул 2012.

ВИЦОВИ - 6

1. ‎- Леле, колку си ослабела! Нова диета?
- Да, моркови, компири, цвекло.
- Ги вариш или ги печеш?
- Ги копам! 

2. Зошто петлите први пеат на сабајле?
  - Бидејки кога ке станат кокошките ке нема да дојдат на ред!
 
3.  Дебелиот Трпе стои пред детска градинка.
  Поминува покрај него воспитувачката и го прашува:
       - Извинете вие чекате дете?
       - Не, тоа ми е од пиво!!  
 
4. Лежеле две бебиња во болница- машко и женско.
  Машкото му вика на девојчето:
- Јас сум машко бебе...
- Од каде знаеш?
- Сакаш да ти покажам?
- Да
- Нека излезе само сестрата од собава...
  Сестрата излегува од собата ,а машкото бебе го крева   чаршавчето и бели:
- Еве види имам сини чорапчиња....
 
5. Мало девојче забележувајќи неколку бели влакна во смеѓата   коса од мајка си, прашала:
- Мамо, зошто имаш бели влакна на главата?
- Секогаш кога ќе направиш некоја беља или ќе ме изнервираш, по едно влакно од косата ми станува бело - одговорила мајката.
Девојчето размислило малку па повторно прашало:
- А зошто тогаш на баба целата коса и е бела?  
 
6. Диригентот го прашува замислено виолончелистот:
- Колку време свирите?
- Од пет години!
- Веќе е крајно време да престанете.
 
7. Трпе оди на доктор и се жали:
- Докторе не можам да дишам
- Аха, сестро, дај ми го инструментот.
- Аман бе докторе, јас не можам да дишам, тебе ти дојде до музика.
 

Нема коментара:

Постави коментар