недеља, 22. јул 2012.

ВИЦОВИ - 12


1.
Зошто татко ти денес беше на училиште?
- Учителката го викна за да се жали од мене.
- И што стана?
- Е па ништо, учителката ми кажа сега да ја викнам мајка ми, за да се жали од татко ми!

2.
Разговараат две плавуши:
- Да видиш што сум открила, ја гледаш онаа коцка на ѕидот? Притисни ја. (се пали светло).
- Како си открила такво нешто, то е феноменално откритие.
- Ма не тоа, притисни пак (се гаси светлото).
- Па каде исчезна?
- Е тоа сум открила. Го отвора фрижидерот и вели:
- Еве го овде.

3.
Се поплавила канализацијата и дошол мајсторот со својот калфа да ја поправи. Ја отворил,влегол во неа а таа била полна со гом*а. Му рекол на калфата: Подај ми клуч 15,тој му подал. После неколку минути рекол: Подај ми клуч 17,тој повторно му подал. Откако ја направил,излегол цел со гом*а и му рекол на калфата: Учи,мали,учи,или цел живот ке подаваш клучеви.

4.
Седат две плавуши во сендвичара, јадат хамбургери и едната и вели на другата:
Сакаш бел или црвен кечап?

5.
Човек во ресторан нарачува супа. Му ја носи келнерот и човекот извикува:
- Келнер, има мува во мојата супа!
- Не се секирајте,пајакот од лебот ќе ја улови

6.
Две плавуши разговараат: Абе знаеш каде е Африка?
Незнам точно ама изгледан не е далеку, во фирмата на мажот ми работи еден црнец и секој ден на работа доаѓа со точак, па би требало да е блиску.

7.
Разговараат две плавуши, едната и вика на другата: Вчера направив тест за бременост!
Другата уплашено и вика: Леле, и тешки беа прашањата?

Нема коментара:

Постави коментар