уторак, 10. јул 2012.

ВИЦОВИ - 7



1. Си ја паркира Блажо колата покрај една куќа во Охрид, а од прозорот една бабичка му вели:
- Синкоооо кревет!
- Фала бабо, имам јас апратман!
- Ама синко, кревет!
- Бабичке, ај не ме замарај, си имам јас апартман, не ми треба кревет! И така Блажо отишол да прошета, а кога се вратил, што ќе виде, колата му ја нема. Тогаш бабичката му вика: 
- Абе синко, ти реков кревет... ги кревет колите со пајакон!


2. Се породила некоја жена и родила близначки.
Ги крстила Фасонка и Неонка. Ја прашуваат
- По кого ги крсти девијчињата? 
По дедо им Ламбе - вели таа


3. Во крошните на едно дрво седи човек. Долу минува друг човек и го прашува качениот:
- Крила од Редбул? 
- Не, шубе од питбул!



 4. „Мамо, маж ми повторно се караше со мене, јас тоа неможам да го издржам! Ќе дојдам да живеам со тебе“.
Мајката одговара:
„Не, драга. Тој мора да плати за своите грешки. Јас ќе дојдам да живеам со вас.“



5. Си тркале две магариња и едното му вика на другото:- Кој последен тој магаре!



6. Некој човек се враќа од кај љубовницата накај дома и забележал дека мириса на нејзинот парфем. И додека се мислел како да го покрие мирисот, видел еден бар и влегол внатре. После десетина испиени пива, тргнал накај дома. Трпана го пречекала и нервозно му рекла:
 - Колку и да си се намирисал со женски парфем, знам дека ти пак си пиел!



7. Мамо, мамо, дали кога ќе умрам ќе одам во рајот? - ја прашува малиот динасаурус мајка си.
 - Не, сине, ти ќе одиш во музеј!

Нема коментара:

Постави коментар