среда, 23. јул 2014.

ВИЦОВИ - 69



  1. Маж седи пред ТВ, гледајќи реприза на пропуштениот фудбалски натпревар. Жената прашува:
    – Сакаш ли да ти го кажам резултатот?
    – Не! Така нема да ми биде интересно, остави ме да гледам!
    – Како сакаш... ама гол нема да видиш.

  1. Комшии разговараат:
    - Се надевам ќе го продадете кучето, ќерка ми вчера не можеше да го заврши часот по пеење, зошто вашето куче цело време завиваше.
    - Извинете, ама вашата ќерка прва започна.

  1. Цветко седи во ресторан. Го вика келнерот и го прашува:
    - Дали пејачката исполнува желби?
    - Да, господине.
    - Тогаш кажете и да замолчи!

  1. На пазар:
    Добар ви е целеров, свеж ли е?
    - Ех најдобар е, бест-целер е!

  1. Маж тргнува на риболов. Жена му го советува:
    "Ако крапот е многу скап може да уловиш скуша..."

  1. Кредит мора да е охридски изум:
    - откако ќе се договориш, нешто ќе те заебе,
    - прескапо те чини,
    - услугата е лоша,
    - завршува на т!

  1. Сопственикот го учи папагалот да зборува:
    - Повторувај по мене: Јас можам да одам!
    - Јас можам да одам!
    - Јас можам да зборувам!
    - Јас можам да зборувам!
    - Јас можам да летам!
    - Лажеш, шефе!!

Нема коментара:

Постави коментар