петак, 4. јул 2014.

Вицови - 65

  1. Плавуша:
    - Вчера бев на очен преглед.
    - Што ти рече докторот?
    - Ми рече да ја научам азбуката!

  1. Седнуам у автобусот ќе одам за Скопје,
    гледам сите фино си чачкат по телефон'те,
    само една некултурна женска, книга читаше.

  1. На брег од езеро уметник црта пејсаж. Крај него се приближуваат плавуша со син и, и застануваат зад неговиот грб. Откако извесно време ја набљудуваат работата на уметникот, плавушата поучно му вели на синчето:
    - Гледаш ли сине, како се мачат луѓето кои немаат фотоапарат.

  1. Се јавува швалерката на Мујо и Фата ја дига слушалката:
    -Ало...
    -Мујо ми треба?
    -Кој го бара?
    -Другарка од средно...
    -Кое средно мори..... тој осмо нема завршено.
  1. Шофер на бензинска пумпа прашува:
    - Извинете, колку чини една капка бензин?
    - Ништо не чини.
    - Па тогаш... накапете ми ... 10 литри.

  1. Докторе, што ќе ме посоветувате?
    - Јадете риба, во неа има многу фосфор!
    - Но јас сакам да сум здрав, а не да светам ноќе!

  1. Пешо дома ли е?
    - Не. Пешо го нема веќе ... Тој го напушти нашиот свет ...
    - Што е, да не умрел?
    - Не, се вклучи на интернет.

Нема коментара:

Постави коментар