субота, 11. јануар 2014.

ВИЦОВИ 34



1. Еден DJ фатил златна рипка и веднаш ја пуштил. Рипката му рекла:
- Почекај малку! А трите желби?
Диџејот воздивнал и рекол:
- Добро! Кажи кои песни сакаш!

2. Русин гледа временска прогноза и кажуваат дека во Сибир е - 50°C. Нормално не верува на вестите и вика:
- Е баш сега ќе се јавам на брат ми што живее таму.
Го зема телефонот и ѕвони:
- Ало брат, кажи ми колку степени е кај вас?
Братот проверува и му вика:
- Па околу - 25°C е, зошто прашуваш?
- Ма ајде, на телевизија лажат, викаат - 50°C дека е.
- А, па тоа може надвор, не знам…

3. Трпе и Трпана одат на состанок и Трпана му вика на Трпе:
- Трпе, што ти се допаѓа најмногу кај мене, моето секси тело или преубавото лице?
Трпе ја гледа од глава до пети и и вика:
- Твојот смисол за хумор.

4. Во кафиќ доаѓа некој дечко до некоја девојка и и вика:
- Секогаш кога ќе се насмевнеш ми доаѓа да те поканам кај мене!
- Леле, баш си заводник!
- Не, не, не сум заводник, јас сум забар!

5. Учителка држи курс по Географија на 20 плавуши. Прво прашање:
- Каде се наоѓа Америка? Маја, една од плавушите станува и ја покажува на картата.
- Браво! А кој ја открил Америка?
Сите 19 плавуши во еден глас:
- МАЈА!

6. Учителката го прашува Трпе:
- Кој го напиша "Војна и Мир"?
- Не знам учителке, не сум јас.
- Оваа лута му пишува единица, оди кај директорот да му се пожали.
- Замислете оној Трпе го прашувам кој го напишал "Војна и мир", а тој ми вели дека не е тој.
- Е добро де.... може стварно не е тој!

7. Се јавува мажот кај докторов и му вика:
Докторе помагајте женами се пораѓа има големи болки!
Докторот: Ова е нејзиното прво дете?
Не сопругот е на телефон!

Нема коментара:

Постави коментар