четвртак, 23. јануар 2014.

ВИЦОВИ 45


1. Вози рускоса автомобил и гази четворица луѓе. Полицаецот и вели:
- Eј госпоѓо, штотуку згазивте четворица луѓе.
- А колку е дозволено?


2. Се среќаваат двајца пријатели од кои едниот неодамна се оженил. Неженетиот прашува:
- Каков е семејниот живот?
- Абе остај… забрането ми е да пушам, забрането ми е да пијам, забрането ми е да излегувам…
- Иии… Веќе жалиш што не си ерген?
- И да жалам ми е забрането.


3. Починала жена му на Перо.
Завршил погребот и најблиските заминале кај Перо.
Времето наеднаш многу се влошило почнало да светка и да грми многу силно....
Тогаш Перо излегол на тераса погледнал кон небото и рекол:
- Ете ја, стигна!


4. - Што е среќа во несреќа?
- Кога ќе те удри струја за време на евтината тарифа.


5. Дечко испраќа девојка. Стигнуваат кај неа и таа му вели:

- Моите родители ги нема. Може да дојдеш да пиеме кафе.

- Не, не. Се уште добро не се познаваме.

Девојката си мисли: Каков џентлмен.

Момчето си мисли: Штета што не си ги сменив чорапите.


6. Отишла плавуша да купи лаптоп, влегува и вика:
Сакам да купам лаптоп.
Госпоѓо имаме само Дел лаптопи…
Не сакам дел, сакам цел!


7. Ја избришал ламбата продавачот, а од неа излегол духот, и им се обратил на сите:
Обично исполнувам три желби, но сега ќе направам исклучок и на секој од вас ќе му исполнам по една желба.
Прво, мене, прво мене, - рекла службеничката. - Сакам да бидам на Бахамите, да се возам на убава јахта и да не се грижам за ништо на овој свет. Пуф, и исчезнала.
Продавачот со чудење извикал: Сега јас, сега јас сум на ред! Сакам да сум на Хаваите, да лежам на плажа со прекрасна плавуша и засекогаш да бидам опкружен со коктели и убави жени. Пуф, и тој исчезнал.
-Ти си на ред - му рекол духот на директорот.
Директорот:
Сакам и двајцата да бидат во канцеларија кај мене до пладне.
ПОУКА: Секогаш пуштете го шефот да зборува прв!

Нема коментара:

Постави коментар