субота, 11. јануар 2014.

ВИЦОВИ 35


1. Мајката го прашува својот син: Сине,зошто си ја качил сестричката на велосипедот,кога цело време плаче на глас?
Синот одговара: Ми се расипа ѕвончето



2. Му вели жената на мажот:
- На еден питач му дадов цела чинија супа и сто денари!
- И тој ја изеде таа супа?
- Да!
- Е, тогаш ги заслужил тие сто денари !



3. Учителката: Добро бе Трпе, како може едно дете толку глупости да направи во еден ден? Трпе: Па, рано станувам.



4. Адам го прашал Бог: - Боже зошто си ја направил Ева толку убава - За да ја засакаш. - А зошто си ја направил толку глупава - За да те засака.



5. Оди човек во болница и гледа како доктори го тепаат пациентот и ги прашува зошто го тепааат ? и еден доктор му рекол: А, бре три месеци го лечиме од жолтица а дури сега ни кажа дека е кинез.



6. Малиот Трпе секој ден јадел леб и кромид...Но, забележал дека сите деца не јадат тоа, па и рекол на мајка си:
- Мамо, Перо јаде леб и салама, а Миле леб и маргарин... само јас јадам кромид.
- Ха... кога не им саделе мајките кромид, нека јадат салама!



7. Полицаецот:
- Госпоѓо, вашите документи!
- Ве молам не ме казнувајте
- Зошто? Каде работите?Во влада?
- Нее,јас сум професорка.
- Е баш ве начекав,10 години го чекам овој момент! Е.., ај сега во тетратка напишете 500 пати: „Никогаш повеќе нема да возам брзо“!!!

Нема коментара:

Постави коментар